Blogger Templates

Tuesday, August 10, 2010

HAI RAMADHAN !

sambil updating blog, sambil dengar lagu raya, gila kan ? haha, sumpah semangat gila nk puasa nii. nak meningkatkan kasih sayang aku dekat Allah dan orang sekeliling yang di sayang, ekeke :D

bulan ni lah bulan yang bangkit kan semua kenangan aku, suka suka, haha. tapi know what ? this ramadhan, aku nak bukak buku baru, bahagia kan diri sendiri dan bahagia kan muhammad nur fadzli mohd ali.

hara harap, puasa penuh, tapi memang tak penuh lah kan, tuhan ampunkan semua dosa aku, banyakkan amalan aku, insyaallah.

tapi, baju raya aku macam tak nampak lubang je nak cari duit nak belii. haha, insyaallah, nanti ada lah tuu.

so tomorrow until saturday, aku ada test, haih. tapi insyaallah aku buat elok elok. harap harap ramadhan ni bukak kan hati aku nak belajar rajin rajin. hehe.

GUYS, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN :)

No comments:

Post a Comment